  • Data: 2009-05-15 08:53:00
    Temat: Re: Co robicie względem paranoi z żarówkami?
    Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Grzegorz Janoszka" <G...@n...Janoszka.pl>
    napisał w wiadomości news:guj9n3$hal$1@news.onet.pl...
    > p0li wrote:

    > Klimat nigdy nie jest constant.

    Zgadzam sie oszolomie, klimat nie jest francuskim filozofem.

    > Trzeba być naprawdę wielkim bufonem, żeby wierzyć, że: a) człowiek ma aż
    > taki wpływ na klimat, b) człowiek może cofnąć/zatrzymać naturalne zmiany
    > klimatu.

    A jakim dopiero kutafonem trzeba byc by uwierzyc, ze czlowiek dolecial na
    ksiezyc. Nie jestem zwolennikiem teorii, ze co2 obecnie generowane przez
    przemysl powoduje ocieplenie klimatu bardziej niz natura, ale Twoj sposob
    argumantacji jest cokolwiek debilny.