  • Data: 2020-08-10 16:24:25
    Temat: Re: Co wybrać?
    Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie chodzi o *wysyłanie*, bo nie sądzę, by TB w jakimkolwiek ustawieniu
    > wysłał coś w HTML do serwera NNTP. Chodzi o *tworzenie* wiadomości.

    W ustawieniach dla konta grup, tworzenie i adresowanie, w opcjach jest
    "ustawienie automatycznego formatowania wysyłanych wiadomości", tam
    opcje wysyłanych wiadomości w formacie tekstowym i przekształcanie na
    tekstowy, jeśli to możliwe.

    O ile pamiętam kiedyś przed nastoma aktualizacjami było po prostu gdzieś
    w narzędziach zawijanie wiersza i już.

    Ewa