  • Data: 2020-08-10 16:54:41
    Temat: Re: Co wybrać?
    Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > To akurat prawda. Zawsze się wcześniej zastanowię, czy to mi jest do
    > szczęścia potrzebne i co z tym dalej zrobię, gdy mi (już) na pewno
    > potrzebne nie będzie. Do sklepu chodzić nie lubię, nie sprawia mi
    > to przyjemności. Z kupowaniem online jest jeszcze inaczej. Czasem
    > mi jakoś tak głupio, że z jedna drobną rzeczą kurierzy będą drałować
    > przez pół Polski (lub świata). A sklep zarobi na mnie tylko marne
    > grosze. Przeglądam więc całą ofertę i zamawiam w tym samym sklepie
    > rzeczy, które wyglądaja na przydatne, czasem dorabiam sobie do tego
> [...]

    Ja też oczywiście staram się łączyć zakupy i, o ile to możliwe, nie
    kazać kurierowi jechać z jedną małą rzeczą. No ale nie poświęcam się aż
    tak, żeby kupować coś niepotrzebnego lub nawet potencjalnie potrzebnego
    w przyszłości za x lat. W zamian za to wolę ułatwić robotę kurierowi,
    zaoszczędzić mu drogi i skorzystać z paczkomatu, kiedy to możliwe. I
    poświęcić mu swój spacerek ewentualnie krótką przejażdżkę, zwłaszcza że
    paczkomat mam w pobliżu spożywczaka, w którym i tak jestem niemal
    codziennie.

    Ewa