  • Data: 2020-08-11 22:13:34
    Temat: Re: Co wybrać?
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 11 Aug 2020 20:15:44 +0200, KIKI napisał(a):

    > Tak myślę, że można zostać z wyboru albo z przyczyn biologicznych.
    > Propaganda homoseksualna to w ogóle mówienie o tym młodocianym. Jeżeli
    > już pytają to trzeba mówić, że to jest złe i nie rozmawiać dalej. Nie
    > powinno się w ogóle przy dzieciach o tym mówić. Same powinny z tym
    > dorosnąć i podjąć decyzję czy są homo czy hetero. Natomiast przyzwolenie
    > na propagandę homoseksualną prowadzić może do niechcianych zachowań
    > młodocianych.

    Nie powiedziałeś od kogo nauczyłeś się masturbacji. Nie dałeś przykładów
    propagandy. Nie powiedziałeś co to są "praktyki homoseksualne". Nie
    podałeś przykładów ludzi którzy zostali homo z wyboru. Krótko mówiąc,
    tak sobie popierdujesz. IMO nie rokujesz nadziei, więc cię olewam.
    --
    Jacek
    I hate haters.