  • Data: 2023-01-29 13:00:30
    Temat: Re: Coś się w Szwecji dzieje
    Od: ddddddddddd <d...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 28/01/2023 21:44, Zenek Kapelinder wrote:

    > Czego nie rozumiesz?

    napisałeś o 2%, więc zapytałem czy to ty za tyle pożyczasz, czy tobie
    ktoś pożycza? A może napiszesz że w banku w Szwecji takie oprocentowanie
    jest dostępne? Czy po prostu z dupy sobie wpisałeś cyferkę?

    Pieniądz jest towarem takim samym jak kartofle a bank to sklep z
    pieniędzmi. Normalne że z założenia właściciel banku chce zarobić. I tak
    ustawia warunki kredytu żeby osiągnął cel. Ze względu na wysokie ceny
    mieszkań i pogarszającą się kondycję finansową ludzi ostatnio banki
    zarabiają mniej bo boją się dawać bardzo wysokie kredyty. Obniżenie cen
    nieruchomości spowoduje że kredyty będą mniejsze i banki sprzedadzą ich
    więcej.

    obniżenie kosztu pieniądza spowoduje to samo i ceny nieruchomości wcale
    nie muszą spaść.