  • Data: 2021-10-11 20:46:11
    Temat: Re: Crosspost: Dzielę się: Akumulatory i ich żywotność
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Monday, 11 October 2021 at 15:52:34 UTC+2, Janusz wrote:

    > Tylko zasadowe, 8000 cykli,odporne na całkowite rozładowanie,tu sobie
    > poczytaj
    > https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3755521.html
    >
    > --
    > Janusz
    Zasadowe to zlom i kopalnie je zlikwidowały, bo były sprzedawane jako indywidualne
    cele do łąćzenia, czyli bardzo niebezpieczne w przypadku pęknięcia szklanej celi

    Tylko Tesla zaczął produkować zestawy litowych aku do montażu na ścianę
    ale cena wysoka i klienci zrezygnowali

    Wszystko co nie jest litowym aku to jest złom dla fotowoltaiki