  • Data: 2020-07-27 13:37:43
    Temat: Re: Ćwoki z google zablokowały naszą grupę
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    in <news:slrnrhtee2.85u.jaros@falcon.lasek.waw.pl>
    user Jarosław Sokołowski pisze tak:

    > A wspomniany kogucik i jego koledzy? Nie robią wystarczającego gnoju,
    > by ktoś się tym zainteresował i zablokował? Ja tam nie wiem, ale
    > narzekania były.

    Może to sprawa informatyczna, że to chodzi o to, że pisząc z google ma
    się prawdziwy adres w nagłówku From i harvestery mają łatwy dostęp do
    prawdziwego emaila. Może ktoś stąd rozsyłał wirusy na email?

    --
    Piter

    negocjatorzy ratują samobójców z dachów wieżowców
    dlaczego nie ratują budujących domy po 40 stce