  • Data: 2020-07-27 16:18:47
    Temat: Re: Ćwoki z google zablokowały naszą grupę
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    KIKI napisał:

    > To się nie pomyliło nikomu, to jest totalitaryzm. Kto nie jest np
    > lewakiem albo prawicowcem albo kosmitą to go zbanować. (Niepotrzebne
    > skreślić).
    >
    > To jest właśnie budowanie biznesu na googlu, allegro, ebayu, paypalu
    > czy innych. Jednego dnia ci to wyłączą czasem bez powodu.

    Mi?! Przecież oni wyłączyli *sobie*. Zablokowali *swoją* grupę. Twierdzą,
    że zawiera "szkodliwe treści". Chcą, by *właściciel* grupy (czyli Google)
    odwołał się do... no, nie napisali dokładnie do kogo, ale chyba do Googla.
    Totalitaryzm? Tyz piknie, ale u nas na wsi na to "schizofrenia" gadają.

    --
    Jarek