  • Data: 2020-07-27 18:30:38
    Temat: Re: Ćwoki z google zablokowały naszą grupę
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan PiteR napisał:

    > może z puli adresów gmail.com które tu bywają i na innych grupach
    > komuś kompy się zainfekowały

    Ktoś z "tutejszych" źle się prowadzi w odległych zakątkach sieci,
    i dlatego gugiel zamyka całą grupę? Zbiorowa odpowiedzialność?
    Mógłby działać bardziej selektywnie. Zresztą dwie osoby niedawno
    się skarżyły, że ich konta zostały zablokowane i nie mogą pisać.
    Nie wim czy jedno z drugim ma związek.

    > twój obcy adres to google może nie obchodzić.

    Chciałbym żeby tak pozostało.

    > Do mnie na konta gmail nigdy nie przyszedł scam ani phishing.
    > Może gmail ma ambicję zero zarazy na serwerach.

    Myślę, że ma nisko ustawiony próg cięcia. Zdarzają się przypadki,
    że na konto gmail nie dojdzie list z normalnej domeny. Nie obniża
    to reputacji Google, bo ludzie myślą "to taka duża i dobra firma,
    kto inny musi być winny". Gdyby to z gmaila do kogoś nie doszło
    (co raczej się nie zdarza), to też by kto inny został oskarżony.
    Gmail jest doby, ale do odbierania poczty z gmaila.

    > a może Prezes tak nakazał. Zablokować ;)

    Z innych spiskowych teorii: to gugiel śle cały spam, dlatego na
    gmailu go nie ma.

    --
    Jarek