  • Data: 2020-07-27 16:16:03
    Temat: Re: Ćwoki z google zablokowały naszą grupę
    Od: KIKI <h...@u...dl> szukaj wiadomości tego autora

    On 27.07.2020 12:46, Jarosław Sokołowski wrote:

    > W guglu jest jeszcze większa samowola -- grupy usenetowe zostały tam
    > doklejone jako piąte koło u wozu do tzw. "Google Groups". Te Google
    > Groups to był zdaje się jakiś pomysł zawładnięcia światem dyskusji
    > w Internecie. Wtedy to jescze Facebook nie był mocny. Mnie jacyś
    > ludzie 16 lat temu zapisali do "stworzonej przez siebie grupy google"
    > mówiąc, że to będzie "lista mailowa". No i faktycznie od tego czasu

    Mnie te kilkanaście lat temu w ogóle przeraził fakt, że google sobie
    chciało zawładnąć usenetem. Ja w usenecie jestem od 1995 odkąd miałem
    wdzwaniany internet do kogoś modemem. Znam historię doskonale.
    I tak dobrze się skończyło, bo były zakusy żeby usenet był sterowany jak
    obecne fejsbuki i tłitery.
    Całe szczęście, że pozostał jaki jest i wcale nie ma tutaj syfu. Nie ma
    spamu, kogutki to raczej folklor, a nie coś złego. Nie ma natarczywego
    spamu, reklam.

    Na fejsie to dowolny cymbał "udostępnia" posta, a tam reklama produktu
    czy usługi. Tam jest nonsens. Czytałem jak się obrzucali niedawno, że
    znajomy znajomemu udostępnił posta o jakimś produkcie, a ten drugi go
    wykopał ze znajomych za spamowanie :-) Czasem i tam się trafią ludzie
    rozsądni :-) Konta na FB nie mam :-)