  • Data: 2021-03-20 15:36:06
    Temat: Re: Czeka mnie REWOLUCJA. Gaz.
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-03-19 o 23:17, Majka pisze:
    > Hej!
    > Czeka mnie wymiana kotła miałowo-węglowego bezklasowego na nowy, w związku z tym
    mam kilka pytań, jeśli będziecie mogli i chcieli - poproszę pomóżcie, każda porada
    cenna.
    > Krótkie moje wnioski i zorientowanie przy pytaniach.
    >
    > 1. Przyłączam gaz, kupuję kocioł. Wybór między jedno a dwufunkcyjnym.
    Samo przyłącze kosztuje + papiery +kocioł w 20kzł będzie ciężko, dlatego
    bym się w gaz nie pchał, tylko wybrał pompę ciepła tzw monoblok,
    stawiasz go na fundamencie za domem i podłączasz pod instalację zamiast
    pieca, będzie Ci grzał Co i zasobvnik cwu który byłoby dobrze tez
    wymienić na większy z wężownicą pod PC.
    Monoblok o mocy 6-8kw cieplnej kupisz już za 13-15kzł, reszta akurat na
    instalatora i nowy bufor.
    Tu masz taką przykładową
    https://allegro.pl/oferta/powietrzna-pompa-ciepla-co
    -i-cwu-evi-7-kw-monoblok-10474577345