eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domCzęści zamienne JunkersRe: Części zamienne Junkers
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed0
    0.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!n
    peer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media
    .com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-0
    2.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not
    -for-mail
    From: "Panslavista" <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    References: <b...@d...googlegroups.com>
    <huic5c$r23$1@news.onet.pl>
    Subject: Re: Części zamienne Junkers
    Date: Mon, 7 Jun 2010 11:11:16 +0200
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5931
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Lines: 30
    Message-ID: <4c0cb7b6$0$19179$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.6.241.246
    X-Trace: 1275901878 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 19179 83.6.241.246:1107
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.dom:120303
    [ ukryj nagłówki ]


    "kris" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    news:huic5c$r23$1@news.onet.pl...
    >
    > Użytkownik "lemy2010" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    > news:bf04d187-b407-47fe-8dc9-7e4a6518dfc4@d37g2000yq
    m.googlegroups.com...
    > Pewność cen katalogowych,
    >
    > Czyli drogo.
    > W cenach katalogowych producentów kupuja tylko niezorientowani inwestorzy.
    > U normalnych dystrybutorów bez problemu mozna uzyskac spore upustry w
    > stosunku do tzw. Cen sugerowanych przez producenta

    To proste - sprzedawca kupując od producenta / hurtownika kupuje z
    upustem, tym większym im więcej zakupuje, więc może ustalać ceny od ceny za
    którą kupił po cenę sugerowaną i wyżej, o ile znajdzie kupującego za takie
    ceny. W zasadzie powinien do ceny nabycia dodać - koszty transportu,
    podatki, swój dochód, koszty sprzedaży, ewentualne koszty reklamacji i
    recyklingu.
    Jeżeli nie jest kombinatorem to stara się sprzedać jak najwięcej i jak
    najszybciej, ponieważ to obrót gotówki generuje mu dochody. Zalegający towar
    starzeje się fizycznie i moralnie, czyli traci na wartości i elastyczny
    sprzedawca powinien wtedy minimalizować straty - czyli odzyskać przynajmniej
    swój kapitał zainwestowany w swój towar. Niektórzy (np. smarkety)
    przerzucają te straty na dostawcę - nie płacą miesiącami za towar -
    nielegalnie dokonując sprzedaży komisowej.
    Inni ratują się stosując wyprzedaże - sam przeglądam strony sprzedawców
    i zaczynam od pozycji "wyprzedaż" jak i "pozostałe".


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1