  • Data: 2024-03-17 10:30:44
    Temat: Re: Czy naprawa pralki, jest opłacalna?
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 15.03.2024 20:52, pytajacy wrote:
    > Osobiście mam taką politykę: jak w domu się coś elektrycznego zepsuje i
    > naprawa jest w miarę łatwa i nie wymaga mojego zbytniego zaangażowania
    > czasowego i finansowego to naprawiam.

    A jak określasz łatwość naprawy? Zapytam przewrotnie ;-)

    Bo ja póki co z większością usterek, które mi się zdarzyły spotykam się
    pierwszy raz - PC, WM, w posiadanych wcześniej i aktualnym samochodzie
    także (poza kapciem) żadna usterka nie powtórzyła mi się jeszcze dwa
    razy, teraz pralka...Zawsze najpierw trzeba coś rozebrać (a nie zawsze
    jest to oczywiste jak), a potem poszukać trochę po omacku żeby w takim
    wypadku stwierdzić czy jest sens brnąć dalej.

    > Ale moje zdanie jest takie że jak jakiś sprzęt domowy wytrzyma powyżej
    > 10 lat to jest udany egzemplarz.

    Też tak zakładam. Jakby miała naście lat, a nie 6 to pewnie już by nowa
    stała. Ale jak popatrzyłem na bęben, zajrzałem do środka, pasek jak
    nowy, silnik czysty, szczotki grube, prowadnice chodzą leciutko...to tak
    żal mi się zrobiło. Gadamy tyle o ekologi, każdy jest za, to dlaczego w
    gruncie sprawny sprzęt tylko z jakąś drobną usterką ma trafić na
    śmietnik? Chociaż spróbuję - myślę.

    > Ale mając takie podejście moja druga połówka nie jest zbyt zadowolona
    > ponieważ uważa że mamy stare sprzęty.

    Ja nie pytałem, ale zdążyła powiedzieć "nareszcie będę mogła wyprać te
    koce w pralce" zanim zaczęła działa ponownie.

    > Wracając do Twojej pralki.
    > 6 lat to słabo.

    Też mi się tak wydaje, a przynajmniej tak być nie powinno.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz