  • Data: 2024-03-17 10:54:03
    Temat: Re: Czy naprawa pralki, jest opłacalna? (A jaką pralkę polecacie teraz?)
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    in <news:ut6at4$3dtga$3@dont-email.me>
    user Mateusz Bogusz pisze tak:

    > A jaką pralkę byście polecali dzisiaj? Nie pytam o model czy nawet
    > markę, tylko aktualną mam 6kg (żona już się cieszyła że będzie
    > większa, a tu stara działa dalej).

    Kupiłbym tańszy model "solidnej" firmy.
    Mam Siemens 2009r (ale nie katuję jej bo nie mieszkam teraz w Polsce
    więc nie mogę liczyć lat niezawodności)

    > Bardziej technicznie, te większe 8,9,10kg mają jakieś minusy w
    > porównaniu do mniejszych?

    Może taki że każdorazowo więcej wody nabiera bo trzeba zapełnić wiekszy
    bęben.

    > Bo z plusów to zakładam że można w końcu wyprać w domu duże koce lub
    > kołdrę?

    plus to być może, że łożyska są mocniejsze w wersji na wiecej
    kilogramów.

    > Pozostać przy napędzie paskowym czy bezpośrednim?

    zostałbym przy paskowym bo jest od dawna stosowany i sprawdzony
    i pewnie jest tańszy w naprawie.

    > Funkcja wagi w pralce odgrywa jakąś istotną rolę?

    Pewnie odgrywa bo pralka wie czy ma ciężko

    > Pytam, bo jak przyjdzie co do czego, to nie mam zielonego pojęcia
    > co teraz brać.

    też nie wiem czy wszystko stało się ochudzonym obtanionym szajsem.

    w Anglii mam LG 10kg katowany przez babę o niskiej
    kulturze użytkownika i nadal działa.

    https://www.euro.com.pl/pralki/bosch-wan2400epl-seri
    e-4.bhtml
    https://www.euro.com.pl/pralki/bosch-wan2410epl-seri
    e-4.bhtml

    --
    Piter

    #jebac fliperów pasozytów hieny cmentarne