  • Data: 2016-07-08 16:00:36
    Temat: Re: Czy projektor to telewizor?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Juz z tydzien go mam. O wrazenia pytasz, super. Zeby tylko telewizja naziemna troche
    standard podniosla. Zmienilem zamowienie i wzalem ten typ ale z androidem. Byl od
    reki czyli za dwa dni. I to ze z androidem bylo strzalem w dziesiatke. Z napleta
    robie punk dostepowy i mam niusy na trzech metrach. Wyszedl stowe drozej bo nie
    kupilem jakiegos wypasionego ubezpieczenia ze jak po gwarancji samolot na niego
    spadnie to zreperuja i nie zaplace za robocizne. Pokazuje na co go stac po
    nakarmieniu fhd a jeszcze lepiej 4k. Napewno jest glosniejszy niz podaja i nie ma az
    tak duzej jesnosxi jak podaja. Do wentylatorka sie przyzwyczailem a z jasnoscia jade
    na 52% czyli jak by mial zamiast 5500 tylko 5000lumenow to i tak mi to zwisa. W
    pokoju w ktorym sa wlaczone cztery ledowki po 5W kazda, ale nie oswietlajace
    bezposrednio ekranu, obraz jest w pelni uzytkowy ale bez bajerow. Z bajerem jest jak
    jest calkiem ciemno.