eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieDla nawijaczy makaronu na uszy ze fotowoltaika jest różowo › Re: Dla nawijaczy makaronu na uszy ze fotowoltaika jest różowo
  • Data: 2023-09-20 21:09:28
    Temat: Re: Dla nawijaczy makaronu na uszy ze fotowoltaika jest różowo
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >> Policzę śmiesznie :D
    >
    > Policz dokładnie to co podałem.

    Cóż mam liczyć? Musiałbym dokupić działkę na PV bo na dachu nie mogę
    (wspólnota). Plus/minus taki, że teoretycznie mnie ogrzewają (mam
    parter) a praktycznie to ja grzeję piętro nade mną. Z jednego boku mam
    klatkę schodową a drugi bok jest w szeregu kamienicy z drugą klatką
    schodową. OK, nie są wystawione na zewnątrz. Elektryka też nie naładuję
    bo musiałbym kabel przez chodnik ciągnąć i kupić tego elektryka.
    Odpycham się "złomami" za 20kzł, które trzymam 10 lat ale kupuję z małym
    przebiegiem i nie na "F" :) Sam naprawiam bo umiem. Sumarycznie wychodzi
    mi przy przebiegu 200kkm/10 lat taniej, niż zakup elektryka, który po 10
    latach raczej ma kiepską baterię. Generalnie nie narzekam i nie czuję że
    ktoś/coś mi kieszeń drenuje. Gdybym budował obecnie domek to na pewno
    niewielki bo nie mam "palmy" żeby mieć 200m2 i 8 pokoi. Wystarczą mi 3 z
    uwzględnieniem gości. PC też kosztuje a ja 30 lat to nie wiem czy pożyję
    żeby mi się wszystko zwróciło.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>