eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieDlaczego fotowoltaika się nie opłaca i jest to dead horse › Re: Dlaczego fotowoltaika się nie opłaca i jest to dead horse
  • Data: 2021-09-14 19:34:42
    Temat: Re: Dlaczego fotowoltaika się nie opłaca i jest to dead horse
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Na nieruchomościach ma zawsze 100% zysku
    nie. Solary pracują same na siebie, ja mogę leżeć.
    > Kupujesz rudere do wyburzenia, remontujesz i sprzedajesz z zyskiem 100%
    > i znów rudera do wyburzenia i znów 100% zysku
    podaj przykład. gdzie są takie rudery, które same sie wyremontują i
    można je sprzedać z zyskiem? Bo ja znam rudery, których w żaden sposób
    _nie opłaca_ się remontować, bo taniej jest zburzyć i postawić od nowa.

    > Budujesz na działce altanę murowaną, całoroczną i znów 100% zysku, z prądem, wodą
    że co? Godzina pracy budowlańca kosztuje jakieś kosmiczne pieniadze.

    > A gdzie jaki zysk z solarów ?
    > Kasa wydana, kredyt trzeba spłacać,
    ale w poporzeninich przykładach też trzeba było spłacać, albo wydać
    swoją. zakładam ze jednak wydać swoją, więc pomimy ten argument.
    > Prąd darmowy i co z tego, a ilez tego prądu potrzebujesz latem, gdy dzien długi i
    jest ciepło.
    skoro dzien jest długi - to naładuję auto - spłacę w 2 lata. jeśli
    jednak dzień nie jest taki długi - to nagrzeję sobie wodę na kąpiel. a w
    takim przypadku inwestycja nie będzie kosztować 25 tyś, tylko 5 tyś, bo
    nie potrzebuję ani tyle mocy, ani urządzeń koniecznych do połączenia
    mojej elektrowni z siecią państwową.

    Weź przestań trolować. pogadaj z tymi którzy mają panele.
    Tobie się nie opłaca - spoko. Pozwól innym decydować o sobie
    ToMasz