  • Data: 2022-12-08 00:59:42
    Temat: Re: Dlaczego nigdy nie mocujemy taśmy LED do betonu
    Od: Grzexs <g...@w...plx> szukaj wiadomości tego autora

    > To że nie znasz nikogo nie znaczy że się nie da znaczy się ty nie znasz.
    Powierzchnia tynku/betonu musi być minimum pomalowana farbą emulsyjna. Taśma
    dwustronna do listew samochodowych jest jeszcze potrzebna. Taśmy do listew mają klej
    utwardzalny jonami OH. Znaczy się wystarczy że trochę wilgoci w powietrzu będzie.

    Może trudno w to uwierzyć, ale całe budy dostawczaków klei się za pomocą
    taśmy. Jest ona znacznie mocniejsza od tej do listew, tylko że się jej w
    sklepie nie kupi (specjalne warunki przechowywania, coś tam emituje
    paskudnego po odklejeniu zabezpieczeń). Na tynku nie sprawdzałem, ale od
    takiej brudnej przemysłowej posadzki to tego nie da się oderwać w
    normalny sposób, trzeba skrobać albo szlifować. Nie mam pojęcia, co tam
    w niej siedzi, bo to patent/tajne/poufne.
    --
    Grzexs