  • Data: 2021-02-17 18:59:51
    Temat: Re: Dom blisko płotu
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    UĹźytkownik LordBluzgÂŽ m...@p...onet.pl ...

    > To raczej sąsiad coś przekroczył:
    >
    > https://www.domoweklimaty.pl/czytelnia/odleglosc-bud
    ynku-od-granicy
    > -dzialki/#.YCwZlWhKiM8

    Być moze.
    Ale takie przepisy sa dzis.
    Jakie były 30-40 lat temu? Bo zakładam ze wteedy sie budował?

    > j/w

    > j/w
    > Czasem się dziwię takim pytaniom, skoro przepisy są dostępne w
    > sieci bez problemu :) Co do planĂłw zagospodarowania
    > przestrzennego, jest dostępny dla każdego.

    Plany zagospodarowania przestrzennego reguluja mozliwośc budowy wiaty
    drewnianej? Przyznaje ze nie wiedziałem. Sądziłem ze tylko budynków z
    fundamentem etc. Dzięki.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Adam 'Sherwood' Zaparciński: "Polecam gorąco kaski na rower."