  • Data: 2021-02-17 22:38:22
    Temat: Re: Dom blisko płotu
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.02.2021 o 18:59, Budzik pisze:

> [...]
    ynku-od-granicy

    > Być moze.
    > Ale takie przepisy sa dzis.
    > Jakie były 30-40 lat temu? Bo zakładam ze wteedy sie budował?

    Podobne ale idzie to sprawdzić. ZTCW to NIGDY nie można było wystawiać
    okien/drzwi zbyt blisko granicy.

    > Plany zagospodarowania przestrzennego reguluja mozliwośc budowy wiaty
    > drewnianej? Przyznaje ze nie wiedziałem. Sądziłem ze tylko budynków z
    > fundamentem etc. Dzięki.

    Czasem te plany się zmieniają ale nie radykalnie, warto od tego zacząć.
    Mam kogoś w rodzinie co od 30 lat prowadzi ten dział, to wiem :)

    Kiedyś było modne postawianie "ekspozycji" czyli budowałeś altanę i
    traktowałeś jak pomnik/rzeźbę/model marketingowy :] Taki zabieg dla
    ominięcia przepisów :)

    Inna sprawa to zgoda sąsiada (na piśmie) jak się zgodzi to Ci nie skoczą.
    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>