eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieElektryki mają za duży moment obrotowy, za duże przyspieszenie i dlatego ulegają wypadkom 100 razy częściej › Re: Elektryki mają za duży moment obrotowy, za duże przyspieszenie i dlatego ulegają wypadkom 100 razy częściej
  • X-Received: by 2002:a25:ca91:0:b0:6a9:131d:2ca7 with SMTP id
    a139-20020a25ca91000000b006a9131d2ca7mr19929585ybg.420.1663688502432;
    Tue, 20 Sep 2022 08:41:42 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:a25:ca91:0:b0:6a9:131d:2ca7 with SMTP id
    a139-20020a25ca91000000b006a9131d2ca7mr19929585ybg.420.1663688502432;
    Tue, 20 Sep 2022 08:41:42 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!3.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder8.news.weretis.net
    !proxad.net!feeder1-2.proxad.net!209.85.160.216.MISMATCH!news-out.google.com!nn
    tp.google.com!postnews.google.com!google-groups.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Tue, 20 Sep 2022 08:41:42 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <e...@g...com>
    Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=91.224.224.37;
    posting-account=wdldWwoAAADX8OUgn6n7T3MCt9Ks_Sjd
    NNTP-Posting-Host: 91.224.224.37
    References: <9...@g...com>
    <a...@g...com>
    <d...@g...com>
    <1...@g...com>
    <e...@g...com>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <2...@g...com>
    Subject: Re: Elektryki mają za duży moment obrotowy, za duże przyspieszenie i
    dlatego ulegają wypadkom 100 razy częściej
    From: M M <m...@g...com>
    Injection-Date: Tue, 20 Sep 2022 15:41:42 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:585748
    [ ukryj nagłówki ]

    poniedziałek, 19 września 2022 o 21:53:18 UTC+2 m...@g...com napisał(a):
    > Melex nie ma ogrzewania i do jazdy zimowej się nie nadaje

    Na 15 minut jazdy brak ogrzewania nie wydaje się dużym problemem.
    W spalinowym aucie działa dopiero po nagrzaniu silnika czyli jak już prawie dojadę do
    celu.
    Mam własne ciepło (te kalorie co ich za dużo zjadam) i izolację cieplną w postaci
    zimowych ubrań.
    Bardziej bym się przejmował czy są dobre opony wielosezonowe w tym małym rozmiarze.

    > Zima pojemnośc aku spadnie o połowę i trza konia zapinać do holowania.

    To jeszcze ujdzie - mogę ładować codziennie w nocy, zamiast co 2 dni. Albo z tyłu
    wozić mały agregat - Melex hybrydowy :)
    W sumie to nie upieram się przy elektryku - mógłby być pojazd spalinowy ale
    wolnobieżny, z dużo mniejszym silnikiem niż w samochodzie.
    Bo i tak przez większość trasy nie pojadę szybciej niż 25 km/h (taka jakość dróg) i
    duży silnik daje ułamek swojej mocy, z bardzo kiepską sprawnością.

    Ale może faktycznie przyszłość należy do wozów konnych :)

    > Limit 2000 kWh zostanie szybko przekroczony i taniej taryfę zamawiać, jak mówiła
    znajoma ciotki z Brooklynu

    Taryfę G11 w drugim liczniku (z drugim llimitem 2000 kWh) z umową na żonę?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 20.09.22 18:07 a a
  • 20.09.22 21:56 M M
  • 20.09.22 22:21 a a

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1