eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieElektryki mają za duży moment obrotowy, za duże przyspieszenie i dlatego ulegają wypadkom 100 razy częściej › Re: Elektryki mają za duży moment obrotowy, za duże przyspieszenie i dlatego ulegają wypadkom 100 razy częściej
  • Data: 2022-09-20 21:56:49
    Temat: Re: Elektryki mają za duży moment obrotowy, za duże przyspieszenie i dlatego ulegają wypadkom 100 razy częściej
    Od: M M <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    wtorek, 20 września 2022 o 18:07:41 UTC+2 m...@g...com napisał(a):
    > Będzie 1 licznik z limitem 2000 kWh na jeden adres

    Na pewno adres a nie PPE?
    Jeśli tak to kiepsko, ale trzeba będzie pogadać z sąsiadem który prawie nie mieszka,
    by jego limit (i nadprodukcja z PV) nie przepadły.

    > Brak ogrzewania to brak możliwości jazdy zimą,
    > bo szyby zamarzniete i po oskrobaniu z lodu znow zaparują z wydechu delikwenta./

    A jak to rozwiązywano kiedyś w wozach konnych, czy saniach z psim zaprzęgiem?
    Prędkość podobna...

    > Za 2 tygodnie w Tatrach będą mrozy i ktoś ma Melexa w stodole i mozna pojechać i
    poeksperymentować z jazdą zimą

    Ale ja nie jestem w Tatrach - raczej na drugim końcu, zimy ostatnio łagodne
    (pomorskie, choć nie nad samym morzem).
    A jak przez kilka dni będą duże mrozy, to prawdopodobnie problem dojazdów do szkoły
    rozwiąże się sam - nauka zdalna wskutek braku odpowiedniej temperatury w szkole (bo
    gaz drogi).

    > Ma ograniczenie prędkości uniemozliwiające poruszanie się po drogach szybkiego
    ruchu,

    Nie potrzebuję. Wystarczy że może jeździć po zwykłych drogach publicznych. Google
    Maps podaje z domu do szkoły samochodem 7 minut i 3,9 km w jedną stronę (2,9 km na
    skróty ale po dużo gorszych drogach).

    > Może są jeszcze te elektryki z wypożyczalni pod Paryżem po 1000 euro
    > i warto kupic nawet 10 i dokupic aku, bo to sa nowe samochody z homologacją a nie
    stary złom.

    Jakieś źródło, link? Tylko spodziewam się że tam aku musi być oryginalny z jakimś
    inteligentnym BMS, więc własnoręczna rzeźba raczej odpada. Melex ma prostą elektrykę
    łatwo naprawialną.