    Date: Sun, 12 Feb 2023 08:20:19 +0100
    Subject: Re: Farba ekranowa i projektor domowy
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <63e2b6d5$0$9603$65785112@news.neostrada.pl> <pMBEL.6$uKSc.2@fx09.ams1>
    <63e35dcf$0$9599$65785112@news.neostrada.pl>
    <yNWEL.1831$OIqd.1826@fx11.ams1>
    <2...@g...com>
    <63e4e089$0$19615$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    <63e5f0f1$0$9601$65785112@news.neostrada.pl>
    <ts7qke$1chqn$2@dont-email.me>
    From: A S <a...@e...pl>

    > Ale że głowa Cię boli od 3D czy tylko od tego w TV, a w kinie nie? Bo nie
    zrozumiałem. Ja do 3D nic nie mam, poza tym że z 3D to efekt WOW zrobiły na mnie
    tylko filmy które obejrzałem w IMAX. Te 3D w "normalnych salach" czy w TV to już
    dawno nie chodzę.

    Mnie akurat nie boli ale moim zdaniem w kinie boli mniej niż przy TV, bo gdy widzenie
    dwuoczne (paralaksy) symulują plan daleki, ot jakiś las na horyzoncie, ogniskowanie
    soczewek celuje w dystans do prawdziwej powierzchni obrazu czyli mniej więcej :

    a) 20m w kinie
    b) 3m w TV

    Udawanie nieskończoności gdy jest ona 3m od nas musi zaskakiwać bardziej niż gdyby
    była 20m.

    Czyli na film 3d ze scenami krajobrazowymi do dużego kina, ze scenami we wnętrzu na
    TV :)

    pozdro
    --
    A S