  • Data: 2020-11-24 20:34:12
    Temat: Re: Głowica baterii kuchennej 28mm vs. 35mm
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2020-11-22 20:21, ąćęłńóśźż wrote:
    > Opisz, czy ruchy tej rączki są ergonomiczne, bo mnie już samo jej położenie
    odstręcza.

    mi odpowiadają, mam zamontowane rączką do przodu i jest ok

    > Generalnie uważam że najlepiej jeśli wszystkie baterie w domu są takie same
    (system, położenie pokręteł), wówczas obsługujesz w
    > ciemno.

    e tam, w poprzednim mieszkaniu miałem dwie baterie z ciepłą z prawej,
    dwie z ciepłą z lewej i po roku nawet tego nie zauważałem ;)

    > Co do gwarancji Ikea daje 10 lat.

    miałem ikeową z wyciąganą wylewką, ale raz że wyciągała się słabo, po
    laniu zimnej wody wkładała się równie słabo bo wąż twardniał, a do tego
    był niewymienny więc sobie odpuściłem...

    > Przy czym u mnie najbardziej niezawodnie działają 20-letnie baterie z Praktikera po
    99 złotych (tańszych wtedy nie było), kompletnie
    > nic przy nich nie robiłem przez te lata, a kupowałem "no na razie na rok-dwa, są
    inne wydatki"

    niestety teraz najtańsze baterie działają dwa lata a potem pęka wylewka
    (zrobiona z mosiądzu grubości kartki papieru) - miałem coś takiego na
    zlewie w firmie z założeniem że żadna różnica bo i tak się mało używa...