  • Data: 2020-11-24 18:22:47
    Temat: Re: Głowica baterii kuchennej 28mm vs. 35mm
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-11-22 o 11:38, Irokez pisze:
    > Witam.
    >
    > Musze wywalić w końcu baterię kuchenną TEKA IN-995 ze względu na
    > chlapanie - błąd w zakupie ale tego nie było widać, że cienka wylewka
    > będzie tak bardzo niekomfortowa (oprócz tego że wchodzi do butelek
    > plastikowych).
    >
    > Przeglądam klasyczne Grohe BauLoop i Grohe Eurosmart Cosmopolitan.
    > Pierwsza ma głowicę ceramiczną Grohe Longlife 28mm druga Grohe SilkMove
    > 35mm.
    > Czy dopłacać ponad 150zł (50% ceny) do 35mm?
    >
    > Co jest w TEKA IN-995 nie mam pojęcia, producent się nie chwali.

> [...]

    Zamontowany Grohe Eurosmart Cosmopolitan.
    Wersja droższa posiadająca system "GROHE EcoJoy" to jak w instrukcji
    którą mam, wychodzi że to po prostu inny perlator, jest inny numer
    części zamiennej dla perlatora.

    No i wreszcie nie chlapie. Odkręcam wodę i ładnie leci napowietrzone a
    wsadzenie ręki czy czegoś do mycia nie powoduje prysznica na wszystkim
    dookoła w promieniu metra. Nie wiem jak to możliwe, że takie
    niedociągnięcie jest w marce niby premium jak TEKA i w dodatku dalej
    sprzedawane. Nie polecam modelu INCA. Chyba że komuś zależy aby wylewka
    wlazła do butelki po Coli.

    --
    Irokez