  • Data: 2020-11-22 20:21:43
    Temat: Re: Głowica baterii kuchennej 28mm vs. 35mm
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Opisz, czy ruchy tej rączki są ergonomiczne, bo mnie już samo jej położenie
    odstręcza.
    Generalnie uważam że najlepiej jeśli wszystkie baterie w domu są takie same (system,
    położenie pokręteł), wówczas obsługujesz w
    ciemno.
    Co do gwarancji Ikea daje 10 lat.
    Przy czym u mnie najbardziej niezawodnie działają 20-letnie baterie z Praktikera po
    99 złotych (tańszych wtedy nie było), kompletnie
    nic przy nich nie robiłem przez te lata, a kupowałem "no na razie na rok-dwa, są inne
    wydatki", aczkolwiek prysznicowa budzi przez
    ścianę (nie tą, na której wisi, bo jest na ścianie do sąsiada).

    -----