    From: Janusz <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Grubość wylewki na styropianie - zbroić czy nie?
    Date: Mon, 4 May 2020 21:39:49 +0200

    W dniu 2020-05-04 o 17:59, o...@g...com pisze:
    > Witam! To znów tylko ja. Może nie na temat , ale to chyba jedyne forum , gdzie ktoś
    coś powie. Pod koniec sezonu pokazała się nieszczelność komina. Fachowiec zalecił
    frezowanie komina i wkład stalowy. Wolałbym ceramiczny /bo widziałem co się z tym
    żaroodpornym robi po kilku latach/. Niestety w kotłowni część komina nie jest w osi
    /stary dom 50 lat/. Aby wyrównać , konieczne drążenie kanału w fundamencie ściany
    nośnej. On nie widzi problemu, ale mi to trąci samobójstwem.
    Przesadzasz, od tego ci się chałupa nie zawali, chyba że już teraz jest
    w opłakanym stanie i wszystko sie sypie.
    Komin robisz pionowy a tam sił poprzecznych nie ma, co innego jakby
    podcinał ścianę nośną poziomo.

    --
    Janusz