eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.ogrodyGwarancja na kosiarke NACRe: Gwarancja na kosiarke NAC
  • Data: 2010-11-06 22:13:55
    Temat: Re: Gwarancja na kosiarke NAC
    Od: "pawelj" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Oreali" <A...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:4ccfcf62$0$21009$65785112@news.neostrada.pl...
    > Pare miesiecy temu kupilem w Makro Cash and Carry kosiarke firmy NAC.
    > Kosiarka dzialala pare miesiecy bez zarzutu ale pare tygodni temu silnik
    > zaczal dziwnie pracowac tzn. bylo falowanie obrotow.
    > Dzisiaj juz nie dalo sie odpalic kosiarki.
    > Mam pytanie. Czy mam odwiezc kosiarke do makro, mam odwiezc kosiarke do
    > Raszyna (tu jest producent/tu mi najblizej), a moze w mysl prawa zamawiam
    > kuriera i on odwozi kosiarke do serwisu i potem mi przywozi - wszystko na
    > koszt producenta/serwisu?
    > Macie jakies doswiadczenia z ta marka?
    Z tą marką to średnie. Ale z gwaranctami różnymi niemałe.
    Najprostsze rozwiązanie to zadzwonić do sklepu w którym się kupiło i zapytać
    co trzeba a co można.
    Dla nieco bardziej rozgarniętych konsumentów na karcie gwarancyjnej produktu
    jest informacja co i gdzie wysyłać, lub numer telefonu do serwisu
    centralnego. Jak pod ten numer się zadzwoni to się człowiek dowie
    wszystkiego nawet numeru telefonu do najbliższego kuriera.

    --
    PawełJ

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1