  • Data: 2010-05-19 13:05:42
    Temat: Re: Inteligentny budynek
    Od: melon <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Na alibabie jest wszystko. Transport z Chin coraz tanszy. Nawet nakretek nie
    > op?aca sie kupowaae u nas w wiekszej ilo?ci tylko braae z chin.
    > intelligent house - wpisz w alibabie s? 3 poddzia?y.
    > Instalacje to mo?na zrobic samemu.
    >

    > http://www.alibaba.com/trade/search?SearchText=intel
    ligent+house+system&Country=&IndexArea=product_en&ss
    k=y
    > http://www.alibaba.com/trade/search?SearchText=intel
    ligent+house+control&Country=&CatId=0&IndexArea=prod
    uct_en&sq=y
    > http://www.alibaba.com/trade/search?SearchText=intel
    ligent+house&Country=&CatId=0&IndexArea=product_en&s
    q=y

    W linkach nic nie widze (oprocz ogolnej "zajawki").
    Ja rozumiem, ze mozna miec zamilowanie do chinszczyzny. Mnie to
    osobiscie nie przekonuje (tym bardziej ze cena tego badziewia nie jest
    wcale tak atrakcyjna jak by sie moglo wydawac).

    Wiem, ze jestes z natury przeciwny i zawsze musisz miec ostatnie zdanie
    (post) dlatego nie ciagne dyskusji nad wyzszoscia Swiat Bozego
    Narodzenia od Wielkanocy.

    --
    pzdr,
    mel