eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieIzolacja cieplna pod tarasem nad pomieszczeniem mieszkalnym › Re: Izolacja cieplna pod tarasem nad pomieszczeniem mieszkalnym
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Wed, 15 Sep 2021 06:30:46 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Izolacja cieplna pod tarasem nad pomieszczeniem mieszkalnym
    From: a a <m...@g...com>

    On Wednesday, 15 September 2021 at 10:55:37 UTC+2, Janusz wrote:
    > W przepisach nie ma obowiązku ale inwestor powinien sobie takiego
    > zatrudnić żeby pilnował jakości wykonania robót.
    >
    > --
    > Janusz
    Kup ten taras i go zadasz i zrób wejście od wewnątrz po schodach.

    Teraz jest wielka moda we Francji na przerabianie tarasów na mieszkania lub na
    mieszkalne pięterko.

    Izolacją będzie ok, dopóki ktoś nie zacznie tarasu intensywnie wykorzystywać.
    Wtedy pęknie strop i zacznie się lać

    Dla ciebie ten taras jak dach
    A po dachu się nie chodzi i dlatego nie cieknie, a dla nich to taras do zabawy

    Zacznie przeciekać jesienią, gdy codziennie będzie padało i zacznie przeciekać zimą,
    gdy pozostanie snieg i lód na miesiąc
    Jak nie kupisz tarasu to przegrasz życie