    From: t-1 <t...@t...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Jak podmienic halogenki na ledy?
    Date: Sat, 27 Feb 2021 21:24:32 +0100

    W dniu 2021-02-26 o 22:43, Uzytkownik pisze:

    > Oczywiście, że są. Chyba w każdym markecie budowlanym czy sklepie
    > elektrycznym.
    >
    > Jak podmienić? Jak najszybciej :)
    >
    > Wyjąć halogenka i wsadzić LED-a.

    Przy 230V nie będzie problemów.
    Przy 12V zależy jakie trafo.
    Gdy klasyczne z rdzeniem to LEDy muszą być na prąd zmienny AC.
    Gdy "trafo elektroniczne do halogenów" to też AC ale mogą być problemy.
    U mnie taki zasilacz nie startował przy samych LEDach.
    Musiałem zostawić jedną żarówkę halogenową.
    Najlepiej wiec wymienić zasilacz na specjalny do LED.