  • Data: 2020-09-22 09:06:57
    Temat: Re: Jak wiązać pomidory?
    Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.09.2020 o 08:37, collie pisze:

    > Google amerykańskie, a chodzi o to, by polskie pomidory podwiązywać
    > po naszemu - tak jak pisał Tuwim:
    >
    > Pomidory polskie, jak wiadomo,
    > Wiązane były wzwyż i stromo.

    Tuwim tej odmiany znać nie mógł, ponieważ jest ona na rynku dopiero
    chyba od dwóch lat, ale może miał zmysł przewidywania, bo tak właśnie
    należałoby te gałązki podwiązywać (o czym zresztą traktował filmik
    podlinkowany przeze mnie wcześniej).  Niestety "leżenie na ziemi", nawet
    częściowe, im szkodzi, co już wiem z doświadczenia.

    Ewa