  • Data: 2013-01-08 19:25:47
    Temat: Re: Jeszcze o śmieciach
    Od: Bogdan <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-01-08 17:21, Kris pisze:
    > Ja np. mieszkam w domu z żona i córką- ale zameldowane każde z nas jest gdzie
    indziej, ja w domu, córka w mieszkaniu tam gdzie pasowała nam rejonizacja szkoły a
    zona jeszcze w innym miejscu;) Póki co w niczym to nie przeszkadza.

    I tak wciąż mnie ciekawi według czego ustalą ilość osób? Orzeczenia?
    To w twoim przypadku znajdą się tacy co wykażą od 3 do 1 osób, a i tacy
    od zera też się znajdą, bo wyjdzie im, że to oszczędność, a śmieci dalej
    wywalą do lasu.
    Drugie co mnie wciąż zastanawia i nikt nie potrafi odpowiedzieć to co
    ustawa i pochodne rozumie przez śmieci segregowane. Bo wszystkiego
    posegregować nie sposób.
    Zatem jeśli niższa stawka jest za segregowane to za co będę płacił.
    Za każdy worek segregowanych mam płacić? Wyjdzie majątek.
    Za to że segreguję? Wyjdzie śmiesznie.
    Bo w tym miesiącu będzie 1 worek tworzyw, 1/2 worka papieru i 1/2 kubła
    komunalnych - znaczy posegregowałem, a za miesiąc 1/4 tworzyw, 0 i 3
    komunalnych - dalej płacę za segregowanie czy już za niesegregowane?

    Bogdan