  • Data: 2013-01-08 17:21:19
    Temat: Re: Jeszcze o śmieciach
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 8 stycznia 2013 15:58:40 UTC+1 użytkownik Jacek napisał:

    > No właśnie. Dziś w "Za a nawet przeciw" był wątek o osobach
    >
    > zameldowanych. Jeden gość ma kamienicę i lokatorów, którzy w większosci
    >
    > są zameldowani gdzie indziej i wychodziłoby na to, że on sam wytwarza
    >
    > górę śmieci. Inna osoba mieszka sama ale ma zameldowaną czwórkę dzieci
    >
    > plus ich małżonkowie razem spora grupa a śmieci jeden kubeł na 2 miesiące.
    >
    > Z punktu widzenia jednego i drugiego ustawa im nie pasuje, ale jak
    >
    > policzyć, że ci zameldowani/mieszkający gdzie indziej też wytwarzają
    >
    > śmieci to w sumie powinno wyjść na zero.

    Ale żadna gmina chyba nie planuje rozliczać wg zameldowanych osób.
    zresztą od stycznia jeśli dobrze pamiętam obowiązek meldunkowy znika.
    Czyli ten w kamienicy niech rozlicza wg ilości zamieszkujących osób a ta co mieszka
    sama płaci za siebie. Liczba zameldowanych nie ma nic do tego.
    Ja np. mieszkam w domu z żona i córką- ale zameldowane każde z nas jest gdzie
    indziej, ja w domu, córka w mieszkaniu tam gdzie pasowała nam rejonizacja szkoły a
    zona jeszcze w innym miejscu;) Póki co w niczym to nie przeszkadza.