  • Data: 2013-01-09 08:30:50
    Temat: Re: Jeszcze o śmieciach
    Od: "Adams" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:c79d88b5-74bb-4fb3-82ae-04924727a944@googlegrou
    ps.com...
    Czesc ;-)))

    >Sa śmieci w lasach. Ale z brzegu i to są śmieci wyrzucane z samochodów.
    >jakieś papiery, puste butelki.
    >Gadka o wrzucaniu śmieci do lasu jest szczególnie trafna w stosunku do tych
    >co w blokach albo innym budownictwie wielorodzinny.
    >Mieszkaniec bloku musiałby mieć na mózgu wrzoda wielkości małej pomarańczy
    >żeby ze śmieciami jechać do najbliższego lasu.
    >Jak ma na klatce schodowej ssyp. Tak te nasze ustawodawcy czasami pierdolą
    >że żal dupę ściska.

    Ja napisze wiecej, nikt z ustawodawcow nie byl w lesie w ciagu ostatnich
    20 lat i tego jestem pewien na 100%.

    Moze gdzies cos widzieli, moze cos slyszeli, ale w zyciu nie byli w lesie
    bo w lesie smieci nie ma, z tym ze aby byc w lesie trzeba przynajmniej
    wejsc ze 2-3km w drzewostan ;-)

    Ja natomiast caly czas sie pytam czy ktos widzial w lesie
    smietnik np. przy wytyczonej sciezce rowerowej lub w miejscu
    gdzie mozna odpoczac albo (co sie rowniez zdarza) gdzie mozna
    rozpalic ognisko.

    pozdrawiam
    Adams