  • Data: 2016-06-01 13:53:39
    Temat: Re: Kamera zewnetrzna z rejestratorem
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 1 czerwca 2016 13:39:27 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Mam 4 kamery tego typu
    > http://allegro.pl/monitoring-kamera-900tvl-cctv-cmos
    -rybie-oko-mdkb9-i5416896644.html
    [...]
    > Sprzęty pewnie zabytkowe już i gdybym nie to że prawie darmo mnie wyniosły to
    pewnie bym myślał o czymś nowszym- jakieś kamery IP bo podobno obraz lepszej jakości

    IP nie ma wplywu na jakosc (to oznacza wylacznie, ze kamera ma wyjscie
    LAN - czyli dziala w sieci). To co masz jest ok ale jak przyjdzie co do
    czego to sie okaze, ze nie da sie nawet twarzy rozpoznac bo jakosc za
    slaba. Takze - kamera wylacznie nagrywajaca w jakosci minimum HD i najwygodniej
    IP z zasilaniem PoE - czyli puszczasz do niej jedna skretke i nic wiecej.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.