  • Data: 2016-06-01 14:24:16
    Temat: Re: Kamera zewnetrzna z rejestratorem
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-06-01 o 13:40, yabba pisze:
    > Użytkownik "Maniek4" <r...@s...won> napisał w wiadomości

    > Jakiej wielkości teren, jakie odległości od kamer? Jakie jest
    > oświetlenie tego terenu w nocy? Czy ma być możliwość rozpoznania twarzy,
    > jeśli tak, to z jakiej odległości?

    Od sciany na ktorej kamera moze byc zamontowana do drogi jest 6-8m.
    Rozpoznawanie twarzy oczywiscie mile widziane. Chce rejestrowac ruch na
    drodze w okolicy domu i kawalek dzialki. Trzy kamery powinny wystarczyc.
    Oswietlenie to latarnie uliczne, ale jak wiadomo czasem gasna, wiec
    jakis promiennik pewnie bylby wskazany.

    Pozdro.. TK