  • Data: 2016-06-01 15:53:21
    Temat: Re: Kamera zewnetrzna z rejestratorem
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-06-01 o 14:53, Adam Sz. pisze:

    > Obecnie mam huaweia p9 i zeby wybrac numer mowie: hello huawei (mozna ustawic
    > dowolna fraze) call KONTAKT i juz wybiera. Telefon moze nawet lezec 10m
    > dalej - jak lezy na stole to automatycznie wlacza sie tryb glosnomowiacy :)
    >
    > Takze to co mowisz to nieprawda ;-)

    I naprawde gadasz do telefonu?
    Moja stara E50 tez to miala, no moze trzeba bylo wcisnac przycisk
    sluchawki w uchu. Nie przekonalem sie do tego, poniewaz do innych
    dzwonie wiecej jak do cioci z Gdanska. Najwazniejsze osoby mam na
    ekranie. Wystarczy dwa kliki. Moge tez do niego gadac, ale nie o takie
    dzwonienie chodzi.

    > Wyszukiwanie kontaktow paluchem tez jest przeciez mega proste - klikasz w
    > "telefon" i wystukujesz na klawiaturze numerycznej fragment nazwy kontaktu.
    > Pokazuja sie odrazu wszystkie pasujace pozycje. Sprobuj to samo w nokii 3310
    > jak masz np. 500 kontaktow :) O ile tyle sie da zapisac :D

    W 3310 nie wiem bo nie mialem, ale np. taka E71 robila to lata temu i
    nie dalo sie pomlic liter/cyfr. W dotykowych nie zawsze dotknie sie
    dokladnie. No chyba, ze dzieciol, to OK.
    A gadanie z paru metrow do telefonu... No jakby to powiedziec... Trudno
    mi sobie wyobrazic zastosowanie.

    > Potrzebuje duzo wiecej jak 704x576. A z tego co widze to jest maksimum
    > tego rejestratora. Wiesz co to 704x576?

    No dobrze, ale ja pytalem o ilosc klatek. Rozdzielczosc jest oczywistoscia.

    Pozdro.. TK