  • Data: 2016-06-01 15:57:02
    Temat: Re: Kamera zewnetrzna z rejestratorem
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 1 czerwca 2016 14:53:39 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Obecnie mam huaweia p9 i zeby wybrac numer mowie: hello huawei (mozna ustawic
    > dowolna fraze) call KONTAKT i juz wybiera. Telefon moze nawet lezec 10m
    > dalej - jak lezy na stole to automatycznie wlacza sie tryb glosnomowiacy :)
    >
    > Takze to co mowisz to nieprawda ;-)
    Ja pie...e -Ty tak na poważnie?
    Faktycznie do telefonu krzyczysz i gadasz z kimś z kanapy gdy telefon leży 10m dalej?
    A skąd ten "hua coś tam" wie że lezy na stole a nie w Twojej łapie?
    Żona ma hua... P8 i nie chwaliła się że telefon wie kiedy na stole leży.
    Ale też niepokojących objawów żeby z telefonem gadała nie zaobserwowałem.