  • Data: 2016-06-01 16:23:34
    Temat: Re: Kamera zewnetrzna z rejestratorem
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 1 czerwca 2016 16:10:59 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > W telefonach z Symbianem telefon oddzwanial na zajety wczesniej numer,
    > informujac piszczeniem o probie.
    Za zadeklarowana przez uzytkownika liczbe minut np?
    Bo tzw "auto redial" to chyba się dało od dawna w telefonach ustawić
    Akurat tego brakuje mi w mojej Lumi- żeby próbowała się tak długo połączyć aż nr nie
    będzie zajęty.

    > Oj cos trzeba pisac w ulotkach o wycinaniu tla i chu wie czym. Ale
    > prawde mowiac nie przypominam sobie zebym nie mogl sie z kims dogadac z
    > powodu halasow. Moze dlatego, ze nie dzwonia do mnie w trakcie koncertu
    > na Stadionie Narodowym w Warszawie, gdzie akustyka jest gorsza jak w studni.
    Jak gadasz do telefonu lezącego 10 metrów dalej to i może coś więcej ponad stosowane
    od lat rozwiązania jest potrzebne.