  • Data: 2016-06-01 15:36:13
    Temat: Re: Kamera zewnetrzna z rejestratorem
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 1 czerwca 2016 14:39:37 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:
> [...]
    =Adapter+konwerter+BNC-skr%C4%99tka+VIDEO+BALUN+pros
    ty&bmatch=base-relevance-uni-1-1-0510

    > Jasne - nawet dwa:
    >
    > 1. Jakosc obrazu samej kamery - monitoring w ktorym nie da sie rozpoznac
    > twarzy dla mnie jest tylko bajerem :)
    A się nie da?

    > Funkcjonalna? Naprawde? :) To jakie ma funkcje wykonywania polaczen lepsze,
    > niz wspolczesny smartfon? Smartfon potrafi wybierac kontakty glosowo,
    zbyteczna funkcja wg mnie- nigdy nie korzystałem i nie znam nikogo kto korzysta
    > potrafi trzymac dodatkowe szczegoly kazdego kontaktu,
    Myślę że gdybym gdzieś w szufladzie miał niokie 3310 z przed 10(?)lat to by w niej
    kontakty były czego nie moge powiedziec o dwumiesięcznym smaretfonie córki który
    trafił do serwisu i kontakty znikneły;)
    > potrafi odrzucic polaczenie
    czerwony przycisk w 3310 tak samo działał
    >jak jestes zajety z automatycznym wyslaniem SMS do dzwoniacego,
    Kojarze że tamte telefony tez miały funkcje wysłania sms "jestem zajęty" ale upierac
    się nie będe
    > potrafi przypomniec za X minut o koniecznosci oddzwonienia
    Jaka to konkretnie funkcja bo nie kojarze aby jakiś smartfon po nieodebranym
    połaczeniu przypominał za zdefiniowana liczbę minut że mam zadzwonić.
    Bo to że nieodebrane połączenie jest to i na noki widziałem
    > i jeszcze pewnie setki innych funkcjonalnosci, z ktorych
    99% userów nie korzysta
    >nokia 3310 potrafi tylko
    > wybrac numer kontaktu, ktory ma nawet ograniczona ilosc znakow na tyle, ze
    > nie da sie zapisac czesto pelnego imienia i nazwiska :D Ze juz nie wspomne
    > o jakosci rozmow, podwojnych mikrofonach (z czego jeden rejestruje tlo i
    > wycina je ze streamu), porzadnym trybie glosnomowiacym etc :-)
    A toś mnie zaskoczył bo telefony komórkowe od 1999roku chyba używam i na jakość
    rozmów nigdy nie narzekałem

    > Rejestrowanie 25kl/sek dla 704x576 nie ma kompletnie nic wspolnego z
    > wspolczesnoscia :-) To jest rozwiazanie sprzed 10 lat ;)
    A na tym się nie znam to się nie wypowiem.,
    Obraz jest wg mnie wystarczającej jakości
    Nawet przed chwilką popatrzyłem z żony roweru stojącego na podjeździe nazwę odczytać
    się da