  • Data: 2016-06-01 14:36:58
    Temat: Re: Kamera zewnetrzna z rejestratorem
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 01.06.2016 14:24, Maniek4 wrote:

    > Od sciany na ktorej kamera moze byc zamontowana do drogi jest 6-8m.
    > Rozpoznawanie twarzy oczywiscie mile widziane. Chce rejestrowac ruch na
    > drodze w okolicy domu i kawalek dzialki. Trzy kamery powinny wystarczyc.
    > Oswietlenie to latarnie uliczne, ale jak wiadomo czasem gasna, wiec
    > jakis promiennik pewnie bylby wskazany.
    >
    > Pozdro.. TK

    Jakby co to ciągle mam na zbyciu niezłą kamerę 3MP z mocnymi power
    led-ami IR.

    Hikvision KAMERA IP DS-2CD2232-I5 3MP 4mm:
    http://www.ceneo.pl/26299099?se=9jCyx9WaaYl_ncGFw3-F
    zh7H0C1TBDZh&gclid=Cj0KEQjwj7q6BRDcxfG4pNTQ2NoBEiQAz
    UpuWzOzJydTFh9ePLawYhYFzQM_ut_ohUWDqogDHSaxRCYaAnpk8
    P8HAQ

    Już po gwarancji więc 500zł

    --
    Pozdr.