  • Data: 2016-06-01 14:01:43
    Temat: Re: Kamera zewnetrzna z rejestratorem
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 01.06.2016 13:53, Adam Sz. wrote:
> [...]
    -rybie-oko-mdkb9-i5416896644.html
    > [...]
    pewnie bym myślał o czymś nowszym- jakieś kamery IP bo podobno obraz lepszej jakości

    > IP nie ma wplywu na jakosc (to oznacza wylacznie, ze kamera ma wyjscie
    > LAN - czyli dziala w sieci). To co masz jest ok ale jak przyjdzie co do
    > czego to sie okaze, ze nie da sie nawet twarzy rozpoznac bo jakosc za
    > slaba. Takze - kamera wylacznie nagrywajaca w jakosci minimum HD i najwygodniej
    > IP z zasilaniem PoE - czyli puszczasz do niej jedna skretke i nic wiecej.
    > pozdr.

    Problem jest tylko w wbudowanym oświetlaniem IR.
    Powinien być osobny promiennik umieszczony gdzieś poza osią widzenia
    obiektywu.
    Odpada wtedy rejestracja całej masy owadów przelatujących przez ułamek
    sek. przed obiektywem, czy też problemy z rejestracją w nocy gdy pająk
    rozepnie sobie nitkę przed obiektywem. To są bardzo częste sytuacje i
    dosyć mocno wk...jące

    Tylko, że dla takiego rozwiązania samo POE nie wystarczy. Potrzebne
    osobne zasilanie promiennika.

    Właśnie myślę o takim ulepszeniu.

    --
    Pozdr.