  • Data: 2016-06-19 15:36:31
    Temat: Re: Kamera zewnetrzna z rejestratorem
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-06-17 o 16:32, Budyń pisze:

    > no dobra, fotek ma byc duzo :-)

    Czasami można rozpoznać osobę po sposobie poruszania się.
    Dużo fotek tu nie pomoże.

    > symbolem "praqwdziwego' monitoringu jest spora puszczona na to kasa. No to fakt ze
    nie mialem z taką do czynienia :)

    Brednie piszesz.
    Udowodniłem Ci przecież, że można zrobić profesjonalny monitoring taniej
    niż Twoje bezużyteczne zabawki, bez pier..... się w pisanie programów.
    Poza tym jak ktoś chce mieć jeszcze taniej jedną czy 2-3 kamery to można
    kupić kamerki IP podłączane skrętką lub WiFi, które można skonfigurować
    tak, że same będą wysyłały nagrania na dowolny serwer, FTP, pocztę czy
    dysk sieciowy. Mogą to być serwery FTP czy darmowa poczta, które można
    założyć w kilka minut. Jako dysk sieciowy może posłużyć podłączony
    twardy dysk czy pen drive do lokalnego routera, a router to chyba już
    każdy w domu posiada, kto korzysta z internetu.
    Oczywiście tego typu rozwiązanie ma pewne wady względem profesjonalnego
    rejestratora, ale do pewnych celów może się spokojnie nadać.
    Takie kamerki WiFi można już kupić poniżej 100zł. W cenie 200-400zł to
    już można kupić kamerki zewnętrzne, które można wykorzystać zarówno jak
    wyżej, ale także mogą współpracować z profesjonalnymi rejestratorami.
    Kupując taką kamerkę, później można system stopniowo rozbudowywać.
    Jak więc widzisz Twoje rozwiązanie to tylko droga, bezużyteczna dla
    prawdziwego monitoringu zabawka, która wymaga dużego nakładu pracy i
    zaangażowania, a efekty są mizerne.
    Posiada tylko i wyłącznie wartość dydaktyczną. Zaś Twoja postawa
    przypomina niepotrzebne wyważanie drzwi.

    -hd-720p-microsd-i6158200019.html
    mialo sens. Zebym to umial oprogramowac po swojemu to byłby miód :)
    > no cały pic w tym zeby one online wysylaly fotki/video na serwer którego zniszczyc
    zlodziej nie da rady. Dlatego pisze ze chcialbym miec dostep do oprogramowania
    takiego badziewia.

    ROTFL
    Takie kamerki wewnętrzne, które wysyłają nagrania na dowolny serwer
    kupisz już poniżej 100zł. Kamerki zewnętrzne kupisz już od 200zł.