  • Data: 2016-06-19 19:31:29
    Temat: Re: Kamera zewnetrzna z rejestratorem
    Od: ToMasz <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.06.2016 o 14:57, Kris pisze:

    > http://olx.pl/oferta/rejestrator-n6200-ip-nvr-4ch-10
    80p-onfiv-h-264-CID99-IDdPVyF.html
    > Taki rejestratorek znalazłem. warte to swojej ceny?

    mam taki rejestrator tylko 8 kanałowy. on niczego nie nagrywa.
    znaczy..... przeczytaj cały wątek. są kamery które nazywają się top201.
    ich wersji jest od groma. większość z nich, w menu ma opcje zapisu naftp
    lub nas ie. ale ta opcja nie działa. nie działa bo to kamerka za
    15usd+obudowa i obiektyw. więc trudno wymagać cudów. gdzieś czytałem, ze
    tak wogóle to one potarfiły kiedyś zapisywać na dysk, ale nie radziły
    sobie z błedami, przerwani itp. więc ta opcje na stałe wyłączono. tu
    właśnie pojawia się przywołany przez Ciebie rejestrator. on potrafi bez
    liczenia czegokolwiek zapisać obraz z kamer IP na dysk. w zasadzie nic
    więcej. Zdalna obsługa - tępa, audio nagrasz, ale wyjącia audio niema,
    (tylko przez kompa) połączenie z dyskiem twardym przez esata (sprawdź) -
    kabelka niema. Jak drugi raz nie włączył nagrywania bo nie widział ruchu
    - to go przestawiłem na zapis ciągły. Mimo wymienionych wad,
    niedociągnięć, działa bez innych problemów przez ponad pół roku.

    ToMasz

    PS poszukaj mojego postu w tym wątku. tam jest skrót do działających kamer