  • Data: 2017-04-14 17:45:25
    Temat: Re: Klej do drewna
    Od: Tornad <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 14 kwietnia 2017 14:50:47 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:

    > Nie wiem, czy to jest tylko ta sama nazwa, czy ten sam produkt ale proszę:
    > https://www.farbyjachtowe.pl/komplet-zywica-epidian-
    5-utwardacz-pac-1-8kg-p-616.html
    > Jacek
    To jest to. Nazwa i producent się zgadza wiec tubke utwardzacza sobie kupie
    i te zywice "wyrobie". Za Gierka była tania jak barszcz teraz ceny sa
    kapitalistyczne. Ja tym kleiłem beton, latałem dziury, mieszałem z kulkami
    rozdrobnionego styropianu uzyskując sztywne i lekkie struktury, zalewalem
    elektronikę, wykonywałem szklano epoksydowe izolacje a nawat przewijałem
    spalone cewki do glosnikow dużej mocy. Zalane uzwojenia transformatorow nie
    drgaly i nie buczaly co zapewnialo im praktycznie wieczna trwalosc. Zywica
    epidian 5 spoko znosila temperatury grubo ponad 100 stopni, co umozliwialo
    tzw. "przewoltowanie" cewek i zwiększenie mocy. A co najwazniejsze nie
    smierdziala. No może w wiekszej ilości troche, myszami, ale nie wrednie. Mysle,
    ze do renowacji mebli tez się nada. Noge od lawo-stolu, która ze 30 lat temu
    ta zywica unieruchomilem, jeszcze się trzyma. Tyle, ze musialem dodac nieco
    maczki krzemianowej jak wypełniacza a stol odwrocic do gory nogami bo zywica
    wolno wiazala i normalnie po tej nodze przed zelowaniem, zaczela splywac.

    Bardzo dziekuje za zainteresowanie i cenna wiadomość.

    Pzdr
    Tornad