eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domKlejąca się jak gile z nosa rączka noży FISKARS - jak się pozbyć tej klejącej warstwy? › Re: Klejąca się jak gile z nosa rączka noży FISKARS - jak się pozbyć tej klejącej warstwy?
  • Data: 2021-09-05 20:26:26
    Temat: Re: Klejąca się jak gile z nosa rączka noży FISKARS - jak się pozbyć tej klejącej warstwy?
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-09-05 o 19:52, heby pisze:

    > Możliwe, że zejdzie ścierany z alkoholem. Prywatnie ściągam takie rzeczy
    > izopropanoem+ścierką/ręcznikiem papierowym, ale ja go najzwyczajniej mam
    > jakiś zapas. Denaturat też dawał radę.

    No faktycznie schodzi.
    Próbowałem najpierw Bernera zmywacz do hamulców, bo tym zawsze fajnie
    naklejki schodzą. Jednak nie dawał rady i rozmazywał tylko.
    Izopropanol jest łagodniejszy i tak sobie klej puszczał to nie
    próbowałem, a tutaj faktycznie, chwila zabawy z ręcznikiem papierowym i
    zeszło wszystko w 2 minuty.
    Wygląda teraz rączka, ten plastik, tandetnie tanio chińsko, ale się nie
    klei przynajmniej do rąk. Zostanie w kuchni, zawsze jakaś tam reklama
    firmy jak ktoś przyjdzie obejrzeć.

    dzięki za pomysła i pozdrawiam.
    biorę się za kolejne 4 do zdzierania.

    --