  • Data: 2020-07-26 22:05:51
    Temat: Re: Klimatyzacja typu split - czynnik i pobór energii.
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Irek, są inne, ogólnie r32 jest lepszy od r410 :)

    A są jakieś argumenty poza bełkotem marketingowym w stylu 30% mniej w
    instalacji? Coś praktycznego?

    > Rozruch, podają ile max może szarpnąć agregat ten na zewnątrz gdzie masz
    > kompresor.

    Czyli po rozruchu mam przyjąć max 13A? Jak myślisz, jak długo może trwać
    rozruch? Pytam, bo mam kłopot w długotrwałym obciążeniu kabla i jeżeli
    ten pobór jest powiedzmy przez minutę, to spoko, ale jak godzinę, to już
    niekoniecznie i muszę szukać innego kabla w budynku.
    Producent oczywiście tak napisał instrukcję, że nic nie wiadomo :(

    Miłego.
    Irek.N.