  • Data: 2023-09-16 23:02:43
    Temat: Re: Klimatyzator na 2 pomije
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Myjk napisał:

    > Ci co mają gaz zainstalowany przed tymi datami, do usranej śmierci
    > będą mogli nim grzać, nawet jak im kocioł padnie i trzeba będzie go
    > wymienić, to będą mogli to zrobić i dalej grzać. Docelowo jest to
    > dobra decyzja, bo gaz w zdecydowanej większości mamy z zewnątrz,

    Jednak krajowe źródła są w stanie pokryć zapotrzebowanie wszystkich
    domowych kotłów, i jeszcze trochę zostanie. Import gazu to zmartwienie
    przemysłu, który teraz łyka chyba z 80% zużycia (jeszcze pamiętam, jak
    było to około połowy).

    > co jest niekorzystne dla nas jako że swojego wungla mamy na ponad
    > 130 lat (!),

    Pan prezydent twierdzi, że nawet na dwieście. Ale on nie jest geologiem,
    ma prawo takie rzeczy wygadywać. Ten sam przywilej dotyczy specjalistów
    od odnawialnych zasobów WODY. Tak czy inaczej, już po ziemi (tej ziemi)
    chodzą ludzie, którzy na własne oczy zobaczą najgłębsze jezioro Europy
    w pobliżu Bełchatowa.

    > tak samo jak niekorzystna jest jazda na paliwach, bo te mamy
    > w znakomitej większości importowane!

    Mnie zawsze słowo "autarkia" kojarzyło się z nazwiskiem Enver Hodża.
    Młodszym pewnie bardziej z Kim Dzong Un, a takim średnim -- Kim Ir Sen.

    --
    Jarek