  • Data: 2023-09-17 12:25:00
    Temat: Re: Klimatyzator na 2 pomije
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sat, 16 Sep 2023 23:02:43 +0200, Jarosław Sokołowski

    > Jednak krajowe źródła są w stanie pokryć zapotrzebowanie wszystkich
    > domowych kotłów, i jeszcze trochę zostanie.

    Wiadomo, a że zginęłoby przy tym setki górników a cena tego kruszcu by
    wynosiła ponad 2500zł/tona, a gdyby chcieć nie mieć ofiar, to pewnie dwa
    razy więcej, to już mało istotne.

    > Import gazu to zmartwienie przemysłu, który teraz łyka chyba z 80%
    > zużycia (jeszcze pamiętam, jak było to około połowy).

    Po pierwsze 70%, z czego 15% to azoty, po drugie
    po agresji ruskich zaczął się odwrót od tego źródła.
    Akurat firmy potrzebujące energii pracują głównie
    w dzień kiedy OZE działa.

    > Pan prezydent twierdzi, że nawet na dwieście. Ale on nie jest geologiem,
    > ma prawo takie rzeczy wygadywać. Ten sam przywilej dotyczy specjalistów
    > od odnawialnych zasobów WODY. Tak czy inaczej, już po ziemi (tej ziemi)
    > chodzą ludzie, którzy na własne oczy zobaczą najgłębsze jezioro Europy
    > w pobliżu Bełchatowa.

    Nezły bełkocik. Napisz jeszcze że szczepionki zniewalają ludzi, ziemia jest
    płaska, a naukowcy którzy się m.in. geologią, hydrologią, medycyną itp.
    zajmują, to szury.

    Borze, widzisz i nie szumisz!

    --
    Pozdor